متن آهنگ فازت چیه؟! از علیشمس و ملانی
مــ ـــتـــ ـــنـــ ـــ آهــ ـــنـــ ـــگـــ ــــ
متنـــ آهنگـــ ....

راستشو بگو ,وقتی میخواستی ببینیش دم در که بودی
به فکرم افتادی یا نه ,نه ته نامردی ,نامرد
راستشو بگو ,وقتی پیشش رسیدی چشاشو دیدی
خوشحال بودی یا نه ,معلومه که بودی
از اولشم عاشقم نبودی
وای وای قلبم واسه تو میزنه برگرد
من هنوزم آره پر دردم دستات چرا سردن

منتظرت هستم هنوز تو اتاقمم
مضطرب و خستم خودکارم تو دستم سیگارم رو لبم
تنهایی نشستم منو سکوتو یه مشت درایی که بستست
شبهای که ترس هست بدون تو اصلا
نمیشه درست بشه روزگارم حتما
پس چرا نموندی همین الان برگرد
وگرنه عشق قدیمیت میمیره از درد
بدون به همین زودی نمیدمت از دست
راستی زندگیت هنوز بدون من سرد هست
نه ,فک نمیکنم باشه اونجا هواش خوبه وای از من عاشق
من سردردام برام لذت بخشه پس تو برگرد بام که این لذت کم شه
من چیزی ندارم نگران باشم که بچه خیانت کن خیانتتم خوبه بچه
تو اتاقم این موزیک در حال پخشه و تو سرم ختختی و پر ختچه
چقد خوب بازی کردی این اخرین نقشتو من دوست دارم و اینم اخرین بخشه


اون عشق منه همه چیه منه
بهم نگو دیگه وقت رفتنه
نامم نیس توی دفترت
یادم کن توی هرشبت

گریه کن بکن دلت خالی میشه
واسه اونکه امشبم نخوابیده پیشت
دیشبم نخوابیده باورت میشه
امشب چندمین باره میرسه به ته شیشه
هی میخوره سک ,یتک ,تکست میگه و
میکنه چت مینویسه ...؟... میشه
بلند میشه میاد با کلی هرس پیشت
میخونه خوانومی تازه میشنوه فس میشه
فازت چیه ,خارجیه ,همون پسر خوشتیپ کالجیه


وای وای قلبم واسه تو میزنه برگرد
من هنوزم آره پر دردم دستات چرا سردن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده در تاريخ جمعه 1 فروردين 0برچسب:, توسط pardis |

Weblog Themes By Blog Skin

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
» پست الکترونیک
» RSS
مطالب اخير
آرشيو مطالب
نويسندگان
پيوند ها

face=Tahoma> src=http://loxblog.com/temp
late/setarelink.gif
width=12 height=12>
تبادل لینک
هوشمند
border=0
src=http://loxblog.com/temp
late/setarelink.gif
width=12 height=12>
برای تبادل
لینک  ابتدا ما
را با عنوان
مــ
ـــتـــ
ـــنـــ ـــ
آهــ ـــنـــ
ـــگـــ ــــ
و آدرس

matne-ahang.LXB.ir

لینک
نمایید سپس
مشخصات لینک
خود را در زیر
نوشته . در صورت
وجود لینک ما در
سایت شما
لینکتان به
طور خودکار در
سایت ما قرار
میگیرد.





پيوند هاي روزانه

اسلایدر